|
Головна » Управління » Положення
Положення
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01.07.08 № 251
Заступник голови облдержадміністрації ________ М.А.Черненко
|
ПОЛОЖЕННЯ
про управління з питань внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю обласної державної адміністрації
1. Управління з питань внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю /далі - управління/ є структурним підрозділом Житомирської обласної державної адміністрації і в своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України. Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації та цим Положенням.
2. Основними завданнями управління є:
- аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів в області;
- сприяння органам виконавчої влади районів і міст у розвитку їх зв'язків з політичними партіями, громадськими організаціями та засобами масової інформації;
- інформаційно-аналітичне забезпечення, здійснення внутрішньої політики держави в області;
- реалізація державної політики у сфері міжнаціональних відносин, сприяння консолідації та розвитку української нації, забезпечення прав національних меншин та права громадян на свободу світогляду і віросповідання; сприяння гармонізації міжконфесійних відносин.
3. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
- аналізує та прогнозує розвиток суспільно-політичних процесів в області;
- забезпечує функціонування системи постійного вивчення громадсько-політичних настроїв населення та дає оцінку суспільно-політичній ситуації в області;
- узагальнює громадську думку та реагування різних верств населення на актуальні питання суспільного життя, здійснює прогнозування можливих наслідків прийнятих соціальних та політичних рішень;
- готує інформаційно-аналітичні матеріали для голови облдержадміністрації та вносить відповідні пропозиції щодо формування і реалізації внутрішньої політики, готує відповідні проекти документів з цих питань;
- за дорученням голови облдержадміністрації розглядає заяви громадян і установ, скарги, інші питання, що належать до компетенції управління;
- готує пропозиції та матеріали для відповідей, доповідей керівників облдержадміністрації з вказаних проблем на нарадах;
- організовує прес-конференції, брифінги, інтерв'ю, виступи голови та заступників голови облдержадміністрації в електронних та друкованих засобах масової інформації;
- аналізує публікації, теле- і радіопередач та готує відповідні інформаційні матеріали для голови державної адміністрації;
- аналізує діяльність політичних партій та громадських організацій в області, розробляє пропозиції, організовує та здійснює роботу щодо поліпшення взаємодії виконавчих органів влади з політичними партіями та громадськими організаціями у справі їх залучення до здійснення соціально-економічних реформ, розбудови демократичної, соціальної, правової держави, розвитку громадянського суспільства;
- бере участь у розробці відповідних розділів проектів бюджету та програми соціально-економічного розвитку області;
- бере участь у підготовці матеріалів для засобів масової інформації з питань внутрішньої політики;
- за дорученням голови облдержадміністрації дає роз'яснення щодо виданих ним розпоряджень з питань внутрішньої політики;
- надає організаційно-методичну, експертно-аналітичну та іншу допомогу структурним підрозділам облдержадміністрації у вирішенні питань, що стосуються формування і здійснення внутрішньої політики в регіоні;
- вивчає та аналізує тенденції етнонаціонального та етнокультурного розвитку регіону, розробляє поточні та довгострокові прогнози розвитку міжнаціональних та міжконфесійних відносин;
- координує взаємодію місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань міжнаціональних та міжконфесійних відносин;
- контролює дотримання законодавства щодо прав національних меншин, свободи світогляду і віросповідання та про релігійні організації, узагальнює практику його застосування, вивчає релігійну ситуацію та процеси, що відбуваються у релігійному середовищі, готує і подає відповідні інформаційні матеріали на розгляд голови держадміністрації та Держкомнацрелігій;
- вживає у межах своєї компетенції заходів до запобігання проявам розпалювання міжетнічної, расової та релігійної ворожнечі у регіоні;
- надає методичну допомогу місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування з питань застосування законодавства щодо забезпечення прав національних меншин, свободи світогляду і віросповідання та про релігійні організації;
- сприяє у налагодженні взаєморозуміння між релігійними організаціями різних віросповідань, вирішенні спірних міжцерковних питань, проведенні богослужінь, релігійних обрядів, церемоній та процесій, а також паломництві віруючих в участі релігійних організацій (на їх прохання) у міжнародних релігійних форумах, налагодженні їх зв'язків із зарубіжними релігійними організаціями;
- здійснює попередній розгляд поданих на реєстрацію статутів (положень) релігійних громад, а також змін і доповнень до них, перевіряє їх відповідність законодавству та подає пропозиції голові облдержадміністрації; веде облік (реєстр) релігійних організацій, що діють у регіоні, та культових будівель і приміщень, пристосованих під молитовні, що належать релігійним організаціям та/або використовуються ними; розглядає в установленому законодавством порядку звернення фізичних і юридичних осіб з питань, що належать до його компетенції.
4. Управління має право:
- залучати спеціалістів інших підрозділів облдержадміністрації. підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян /за погодженням з їх керівниками/, а також вчених і фахівців на договірній основі до розгляду питань, що належать до його компетенції;
- одержувати в установленому порядку від інших підрозділів облдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій інформацію, документи та матеріали, а від місцевих органів статистики безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
- використовувати системи зв'язку і комунікації, що існують в облдержадміністрації.
5. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади згідно з розпорядженням головою обласної державної адміністрації за поданням заступника голови облдержадміністрації.
Начальник управління має двох заступників. Заступники начальника управління призначаються на посади та звільняються з посад згідно з розпорядженням голови облдержадміністрації за поданням начальника управління, погодженим із заступником голови облдержадміністрації. Інші працівники управління призначаються на посади та звільняються з посад начальником управління.
6. Начальник управління:
-
здійснює керівництво діяльністю управління і несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, здійснення ним своїх функцій;
-
визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління, керівника відділу та завідувачів секторів за керівництво ділянками роботи, затверджує Положення про структурні підрозділи та функціональні обов'язки працівників управління;
-
розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат на утримання управління;
-
видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.
7. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунок в установах банку, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням. Управління утримується за рахунок коштів Державного бюджету України, виділених на утримання облдержадміністрації. Гранична чисельність, кошторис доходів та видатків затверджується головою обласної державної адміністрації за погодженням з фінансовим управлінням облдержадміністрації.
|
-
Місцеві інтернет-ресурси
-
- Володарсько-Волинська РДА
- Житомирська РДА
- Коростенська РДА
- Коростишівська РДА
- Любарська РДА
- Лугинська РДА
- Малинська РДА
- Новоград-Волинська РДА
- Ружинська РДА
- Червоноармійська РДА
- Черняхівська РДА
- м.Бердичів
- м.Коростень
- м.Новоград-Волинський
- м.Житомир
|